تاریخچه ، Inc (نمایه و ویدیوی شرکتی)

Aboitiz Equity Ventures، Inc. به عنوان یک شرکت هلدینگ فعالیت می کند که در عملیات مدیریت گروه Aboitiz شرکت می کند. این از طریق بخشهای زیر کار می کند: نیرو ، تولید مواد غذایی ، خدمات مالی و شرکت مادر و دیگران. بخش برق شامل تولید برق و توزیع برق است. بخش تولید مواد غذایی خوک تولید می کند و آرد و خوراک تولید می کند. بخش خدمات مالی با عملیات بانکی سروکار دارد. بخش مادر و دیگران مربوط به تجارت املاک و مستغلات و خدمات ارائه شده در حمل و نقل هوایی ، کشتی و مدیریت خدمه است. این شرکت در 11 سپتامبر 1989 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر سبو ، فیلیپین است.


”Aboitiz Equity Ventures History

Aboitiz & Company، Inc. (ACO) یک شرکت هلدینگ خصوصی از خانواده Aboitiz است و ریشه آن را از اواخر دهه 1800 به عنوان یک تجارت شاهدانه و شرکت کالاهای عمومی در Ormoc ، Leyte ، فیلیپین ریشه می گیرد.


این تجارت عمدتا در دستان دون رامون ابوئیتیز بود که بیش از 46 سال ریاست شرکت را بر عهده داشت و سازمانی را با اصول افتخار ، اعتبار ، اعتماد و صداقت بنا کرد.


در سال 1907 ، این شرکت یک بخار بخار دو موتوره به نام "The Picket" خریداری کرد که کشتی اصلی تجارت حمل و نقل Aboitiz شد. طی سالیان متمادی ، ACO برای سرمایه گذاری در تولید و توزیع برق ، گاز صنعتی ، امور بانکی و دارایی ، کارگزاری بیمه ، مواد غذایی ، فرز روغن نارگیل ، ساخت و ساز ، توسعه املاک و مستغلات ، مواد شیمیایی اولئو ، حمل و نقل دریایی ، خدمه سازی و کشتی سازی متنوع شد.


در سال 1994 ، خانواده Aboitiz برای تأمین اعتبار رشد اقتصادی خود ، Aboitiz Equity Ventures (AEV) را در بورس اوراق بهادار فیلیپین وارد کرد. AEV در تعداد دیگری از شرکت های ذکر شده و خصوصی دارای سهام است


Metaphil یا گروه ساختمانی Aboitiz ، متخصص در مدیریت پروژه ها و پروژه هایی شامل کارهای بزرگ عمرانی ، کارهای لوله کشی صنعتی ، کارهای الکترو مکانیکی و ساخت فولاد است. مورد اطمینان از قابلیت اطمینان ، یکپارچگی ، ایمنی و کیفیت (RISQ) و گواهینامه ISO 9001: 2008 ، ISO 14001: 2004 / Cor 1: 2009 و BS OHSAS 18001: 2007 ، Metaphil برای تحویل مداوم فرآیند به دو صورت محلی و بین المللی شناخته می شود - راه حل های مهم مهندسی ، تدارکات ، و ساخت و ساخت.


در همین حال ، منافع تحت کشتی سازی شامل صنایع سنگین Tsuneishi (Cebu) ، Inc ، (THICI) ، یکی از برجسته ترین کشتی سازان در جهان و سرمایه گذاری مشترک با Tsuneishi Group ، سازنده کشتی مستقر در ژاپن است. THICI ، برای مشتریان در سراسر جهان کشتی های عمده ، 180 هزار تن وزن سبک ، ماشین های حمل بار و کامیون و کشتی کانتینر می سازد. همچنین کشتی ها را تعمیر می کند و لوازم جانبی کشتی ها را تولید می کند.


گواهینامه THICI از سال 1998 توسط Nippon Kaiji Kyokai ، از سال 2002 ISO 9001: 2000 و از سال 2003 ISO 14001 دارای گواهینامه ISO است. این گواهینامه های بین المللی گواهی بر تعهد عمیق این شرکت در رعایت بالاترین استانداردهای کیفیت برای مشتریان ما است.


Aboitiz با داشتن پنج نسل مدیریت خانوادگی و حرفه ای ، پشتیبان موفقیت تجاری خود است و از فلسفه افتخارآمیز پدرسالار خود ، Don Ramon پیروی می کند ، میراث برتری که در طول قرن گذشته پرورش و تقویت شده است.


"بزرگترین ثروت من کلمه و شهرت من است. پول را می توان از دست داد و می توان آن را بازیابی کرد ، اما به محض اینکه نام و اعتبار شما از بین رفت ، حرف یک شخص بی ارزش است و یک حرف دیگر واقعاً تمام شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد