تاریخچه ، نمایه و فیلم تاریخچه ASUSTek Computer، Inc.

شرکت ASUSTek Computer ، رایانه ، محصولات ارتباطی و راه حل های الکترونیکی مصرفی را تولید و فروش می کند. این شرکت در زمینه طراحی ، تولید و فروش تابلوهای اصلی فعالیت می کند. این شرکت لپ تاپ ها ، رایانه های شخصی (رایانه های شخصی) ، محصولات باند پهن ، کارت های گرافیک ، کارت های نمایش گرافیکی سه بعدی ، نمایشگرهای نمایش کریستال مایع ، تلفن های همراه ، رایانه های جیبی ، مادربردهای سرور ، سیستم های سرور و لوازم جانبی و لوازم جانبی رایانه را ارائه می دهد. در 2 آوریل 1990 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در تایپه ، تایوان است.



تاریخچه کامپیوتر Asustek

ایسوس در سال 1989 در تایپه توسط T.H. تونگ ، تد هسو ، وین هسیه و ام تی لیائو ، هر چهار نفر قبلاً در مهندسین کامپیوتر Aceras کار می کردند. در این زمان ، تایوان هنوز نتوانسته بود موقعیت پیشرو در تجارت سخت افزار رایانه ایجاد کند. شرکت اینتل هر پردازنده جدیدی را در ابتدا به شرکت های مستقرتری مانند IBM عرضه خواهد کرد و شرکت های تایوانی باید پس از دریافت نمونه های مهندسی IBM تقریباً شش ماه صبر کنند. طبق افسانه ها ، این شرکت با استفاده از Intel 486 یک نمونه اولیه برای مادربرد ایجاد کرده است ، اما مجبور بود این کار را بدون دسترسی به پردازنده واقعی انجام دهد. وقتی ایسوس به Intel درخواست کرد تا پردازنده ای را برای آزمایش آن درخواست کند ، خود Intel این مادربرد با مشکلی روبرو شد. ایسوس مشکل اینتل را حل کرد و مشخص شد که مادربرد خود ایسوس بدون نیاز به تغییر بیشتر به درستی کار می کند. از آن زمان ، ایسوس پیش از رقبای خود نمونه های مهندسی اینتل را دریافت می کرد.


در سپتامبر 2005 ایسوس اولین کارت شتاب دهنده PhysX را منتشر کرد. در دسامبر 2005 ایسوس با مدل TLW32001 وارد بازار تلویزیون های LCD شد. در ژانویه 2006 ایسوس اعلام کرد که برای توسعه سری VX با لامبورگینی همکاری خواهد کرد.


در 9 مارس 2006 ، ایسوس به همراه سامسونگ و بنیانگذار فناوری به عنوان یکی از تولید کنندگان اولین مدل های مایکروسافت اوریگامی تأیید شد. در 8 آگوست 2006 ایسوس سرمایه گذاری مشترکی را با Gigabyte Technology اعلام کرد. در 5 ژوئن 2007 ، ایسوس از راه اندازی رایانه Eee در COMPUTEX تایپه خبر داد. در 9 سپتامبر 2007 ایسوس با اعلام پشتیبانی از درایو رایانه BD-ROM / DVD Writer ، BC-1205PT پشتیبانی از Blu-ray را اعلام کرد. پس از آن ایسوس چندین دفتر یادداشت مبتنی بر Blu-ray منتشر کرد.


در ژانویه 2008 ، ایسوس بازسازی عمده فعالیت های خود را آغاز کرد و به سه شرکت مستقل تقسیم شد: ایسوس (با تمرکز بر روی رایانه ها و لوازم الکترونیکی مارک های شخص اول). Pegatron (با تمرکز بر تولید OEM مادربردها و قطعات). و شرکت Unihan (با تمرکز بر تولید غیر PC مانند موارد و قالب). در روند تغییر ساختار ، بازسازی طرح مستمری بازنشستگی که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت ، موجودی های موجود در بازنشستگی را به طور صفر خنثی کرد. این شرکت کلیه کمک های قبلی کارمندان را پرداخت کرده است.


در 9 دسامبر 2008 ، اتحاد Open Handset Alliance اعلام کرد که ایسوس به یکی از 14 عضو جدید سازمان تبدیل شده است. این "اعضای جدید یا دستگاه های Android سازگار را مستقر می کنند ، کد قابل توجهی در پروژه منبع باز Android کمک می کنند یا از طریق محصولات و خدماتی که در دسترس بودن دستگاه های مبتنی بر Android را تسریع می کند ، از اکوسیستم پشتیبانی می کنند."


در اول ژوئن 2010 ، ایسوس از شرکت Pegatron جدا شد. در اکتبر 2010 ، ایسوس و گارمین اعلام کردند که در نتیجه تصمیم گارمین برای خروج از گروه محصولات ، به همکاری تلفن های هوشمند خود پایان خواهند داد. این دو شرکت طی دو سال گذشته شش تلفن هوشمند با نام تجاری Garmin-Asus تولید کرده بودند.


در دسامبر 2010 ، ایسوس باریکترین نوت بوک جهان ، Asus U36 را با استاندارد ولتاژ پردازنده Intel (ولتاژ پایین) Intel core i3 یا i5 با ضخامت تنها 19 میلی متر راه اندازی کرد.


ok

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد