لپ تاپ استوک مهندسی ....

لپ تاپ  استوک
 لپ تاپ استوک مهندسی  رایانه ای است که می توانیم از آن در بیش از یک مکان یعنی تلفن همراه استفاده کنیم. با باتری قابل شارژ با استفاده از جریان الکتریکی امکان پذیر است.

مصرف هر یک از اجزای آن ضروری است زیرا این امر استقلال را تعیین می کند ، که بیشتر از زمان کار بدون نیاز به اتصال به جریان الکتریکی نیست.


بازار لپ تاپ بسیار متنوع است. تا آنجا که انواع جدید تقریباً سالانه متناسب با نیازهای خاص فزاینده ظاهر می شوند. به عنوان مثال ، امروز می توانید نوت بوک ، نت بوک ، اولترابوک یا رایانه لوحی پیدا کنید.

امکانات
ویژگی های آن در طول سال ها از زمانی که اولین لپ تاپ ها قابل حمل نبوده اند ، رشد کرده اند. ما دیده ایم که چگونه اندازه ، وزن و همه اینها را با مزایایی که متوقف نشده است کاهش می دهد.

بهبود باتری ها و بهبود مستمر در تمام عناصر سازنده آن ، به ما این امکان را داده است که در مورد یک فناوری بالغ و آینده ای عالی صحبت کنیم.


 
همچنین بخوانید: خدمات مدیریت شده چیست؟ - تعریف ، توابع ، مزایا و موارد دیگر

مزایای
بسته به مدلی که انتخاب می کنید می توانند تقریباً به هر نیاز سازگار شوند:

رایانه رومیزی را جایگزین کنید
قدرتمندترین ، اندازه آنها قابل توجه است زیرا آنها برای کار با آنها طراحی شده اند و به یک مانیتور از ابعاد خاص نیاز دارند. در این مدل ها قدرت مهمتر از خودمختاری است.

بازی ها
آنها شامل جدیدترین پردازنده ها و کارت های گرافیک هستند. بعضی از مدل ها اتصال کارت گرافیک خارجی را امکان پذیر می کنند ، یعنی اینکه خارج از تجهیزات باشد ، بنابراین در صورت لزوم به استقلال و قدرت می رسند.

کم هزینه
در اینجا می توانیم نت بوک ها و نوت بوک هایی را طراحی کنیم که برای کسانی طراحی شده اند که خواهان تحرک هستند اما نیازی به عملکرد بالا ندارند.

فوق العاده قابل حمل
اینتل در سال 2012 مدل نوت بوک جدیدی را ایجاد کرده است که به عنوان اولترابوک شناخته می شود. این دستگاه ها مصرف کمی دارند ، حتی وزن کمتری دارند ، اگرچه مشکل آنها قیمت و کمبود انرژی در مقایسه با انواع دیگر لپ تاپ ها است.

رایانه لوحی هیبریدی
با ورود ویندوز 8 ، فاصله بین تبلت ها و دنیای کامپیوتر کاهش یافت. همچنین برجسته سازی رایانه های لوحی که حتی در ویندوز XP نیز می توانید استفاده کنید بسیار ضروری است.

تقریباً برای هر کاری مدل لپ تاپ وجود دارد و دنیای رایانه را محدودتر می کند.

معایب
موارد مختلفی وجود دارد که لپ تاپ گزینه درستی نیست:

شما به قدرت احتیاج دارید
یک رایانه رومیزی ویژگی های بیشتری نسبت به لپ تاپ با همان قیمت به شما ارائه می دهد. همچنین ، به روزرسانی یک لپ تاپ همیشه پیچیده تر است.

محل کار
در بسیاری از موارد ، لپ تاپ ها در همان مکان به برق متصل می شوند. در این صورت ، دریغ نکنید و یک رایانه رومیزی بخرید.

با چندین صفحه نمایش کار خواهید کرد. در بسیاری از محیط ها ، استثنایی حرفه ای و پخش کننده ، داشتن بیش از یک مانیتور منطقی است. با این روش می توانید همزمان با اطلاعات بیشتری کار کنید. در این حالت ، یک کامپیوتر استاندارد گزینه بهتری است.

نیازهای خاص
لپ تاپ نخرید به عنوان مثال ، اگر همیشه بخواهید آن را به تلویزیون متصل کنید ، HTPC ها را دارید.

هنگام خرید لپ تاپ  چه مشکلاتی می توانید پیدا کنید؟
عمر باتری ها ممکن است محدود باشد. با استفاده از آن استقلال خود را از دست خواهید داد و اگر لپ تاپ دوام بیاورد ، مطمئناً مجبور خواهید شد یک لپ تاپ جدید بخرید.

لپ تاپ ها بسیار مورد ضربه قرار می گیرند. از آنجا که هارددیسک های معمولی دارای قطعات متحرک داخلی هستند ، در صورت دریافت بیش از حد جغجغه می توانند مشکلات جدی ایجاد کنند. خوشبختانه احتمال استفاده از SSD بسیار کمتری نسبت به این مشکلات وجود دارد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد